Almenys 12 persones han mort i 17 més han resultat ferides en una explosió que ha tingut lloc aquest divendres al matí a l'Afganistan. L'incident s'hauria produït a l'interior d'una casa de banys públics a la província de Kandahar, al sud del país.
"No sabem si es tracta d'un atac suïcida. Tot el que sabem fins ara és que hi ha hagut una explosió, i estem investigant", ha dit Zalmai Ayoubi, portaveu del governador de la província de Kandahar. 

Ayoubi ha afegit que l'objectiu havia estat un comandament policia de frontera que era dins dels banys públics quan ha tingut lloc la deflagració, que ha passat concretament a la ciutat d'Spin Boldak, a la frontera amb el Pakistan.

 La situació de l'oficial encara es desconeix, segons ha afegit.
Almenys 12 morts i 17 ferits en una explosió a l'Afganistan
En uns banys públics de Kandahar
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de gener de 2011 a les 09:02
Et pot interessar
-
Internacional Nou gir en el cas de Madeleine McCann: el principal sospitós sortirà abans de presó
-
Internacional Donald Trump pateix una insuficiència venosa crònica
-
Internacional Trump fa canviar la fórmula de la Coca-Cola
-
Internacional Es crema l'escenari principal del festival Tomorrowland a dos dies de començar
-
Internacional Macron recorre a les retallades socials per assumir el rearmament
-
Internacional Trump amenaça Rússia amb aranzels del 100% si Putin no accepta un acord amb Ucraïna en 50 dies