Almenys 11 persones han mort i 15 més han resultat ferides en un "atemptat terrorista" durant unes pràctiques de tir a la regió russa de Belgorod, pròxima a la frontera amb Ucraïna, segons han informat les autoritats russes.
Els responsables d'aquest atac serien dos ciutadans d'un país de la Comunitat d'Estats Independents que aglutina molts dels antics integrants de la Unió Soviètica, inclosa Rússia, segons ha recollit l'agència de notícies russa TASS.
"Han perpetrat un atemptat terrorista en el camp d'entrenament del Districte Militar Occidental a la regió de Belgorod", ha indicat TASS citant al ministeri de Defensa rus.
Els "terroristes" han obert foc amb armes curtes contra els militars que realitzaven pràctiques de tir per sumar-se voluntàriament a l'"operació militar especial" russa a Ucraïna. Els dos atacants han mort pels trets de resposta dels militars.
Almenys onze morts en un tiroteig a un camp d'entrenament rus pròxim a Ucraïna
Els responsables de l'atac són dos ciutadans de la Comunitat d'Estats Independents, que han mort pels trets de resposta de les tropes de Vladímir Putin
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2022 a les 08:31
Actualitzat el 15 de gener de 2024 a les 18:05
Et pot interessar
-
Societat El cotxe més elegant del món és català
-
Societat El temps de divendres 22 d'agost: cinc comarques en alerta per tempestes
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 23 i 24 d'agost
-
Societat Aquest és el carrer més car de Catalunya on comprar un habitatge
-
Societat Les desconegudes germanes bessones de la Font de Canaletes de Barcelona
-
Societat Els bombers catalans asseguren el flanc dret de l’incendi de Jarilla