Segons els mitjans locals, un vehicle ha entrat a les instal·lacions poc després de les 2 de la matinada i ha llençat la bomba, que ha provocat un incendi.
A hores d'ara, es desconeixen les causes de l'atac i tampoc se sap què ha passat amb els atacants. La policia belga ha desplegat un gran nombre d'efectius i ha acordonat la zona. Els bombers treballen en l'incendi.
L'Institut Nacional de Criminalística i Criminologia es troba ubicat al barri Neder-Over-Heembeek. El centre, que depèn del Servei Públic Federal de Justícia, assisteix i assessora les autoritats belgues en les seves investigacions.
L'alerta terrorista a Bèlgica es manté en el tercer nivell des dels atacs a l'aeroport de Brussel·les i el metro de la ciutat, que van provocar 32 víctimes mortals i van ser reivindicats per Estat Islàmic.
En bruselas se produjo una explosión https://t.co/zicnPyTR8D pic.twitter.com/GYDqgsso2M #Noticias #Rusia
— Rus to En Fr Es News (@Rus_Eng_News) 29 d’agost de 2016