Un mínim de cinc persones han mort i 39 més han resultat ferides a primera hora d'aquest dijous en un atemptat amb cotxe bomba perpetrat contra la seu de la Policia a la localitat turca de Çinar, a la província de Diyarbakir, al sud-est del país. Segons France Press, després de l'explosió del cotxe bomba s'han produït trets de projectils i armes llargues.
En un comunicat, l'oficina del govern provincial ha acusat el Partit dels Treballadors del Kurdistan d'estar darrere de l'atemptat.
El juliol es va trencar l'alto el foc pactat pel PKK i Turquia en el marc d'unes negociacions de pau que pretenien tancar un conflicte que s'ha saldat amb unes 40.000 vides des que va esclatar, el 1984. L'alto el foc va estar en vigor dos anys.
Cinc morts i 39 ferits en un atemptat amb cotxe bomba al sud-est de Turquia
L'oficina del govern provincial ha acusat el Partit dels Treballadors del Kurdistan (PKK) d'estar darrere de l'atac
ARA A PORTADA
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 14 de gener de 2016 a les 08:16
Et pot interessar
-
Internacional «Com sortirem d'aquesta?» Els experts debaten al Cidob sobre Trump i l'ego del poder
-
Internacional La USTEC denuncia pressions del Departament contra les aturades educatives per Palestina
-
Internacional La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats
-
Internacional Què van fer amb Rússia? I què es proposa fer amb Israel?
-
Internacional Espanya i 15 països amenacen Israel amb la «rendició de comptes» si deté o ataca els integrants de la Flotilla
-
Internacional Israel llança una ofensiva terrestre a gran escala per ocupar la ciutat de Gaza