Bona part de les grans capitals d'Europa viuen immerses en un col·lapse constant a causa del trànsit. En aquest sentit, i amb l'objectiu d'evitar accidents, és normal que les autoritats reforcin la senyalització. Un dels senyals més habituals i que tenen una funció més important és el de stop, però hi ha una capital europea que no l'utilitza i, sorprenentment, la seva circulació no és caòtica.
Es tracta de París, que en els seus més de 1.800 quilòmetres de carreteres només compta amb un sol senyal de stop. I aquesta excepció, a més, és anecdòtica, ja que es troba en una intersecció d'un carrer lateral que desemboca al riu Sena, però que no té una afluència de trànsit massa destacable. De fet, fins i tot s'ha convertit en una atracció turística de gent que "juga" a trobar l'únic stop de la capital francesa.
Però, com pot ser que el trànsit funcioni adequadament sense cap stop? Doncs París ha desenvolupat un sistema únic que es regeix majoritàriament per la regla de la "prioritat a la dreta". Això obliga els conductors a cedir el pas als vehicles que s'aproximen des de la dreta en cada intersecció.
En afegit, la majoria de cruïlles entre diferents carrers estan controlades per semàfors o senyals de cedir el pas. Això també contribueix a la circulació constant de vehicles i vianants sense cap necessitat de detenir-se completament a cada encreuament.