Un home ha estat detingut aquest dissabte en una operació antiterrorista a la ciutat belga de Verviers, a l'est del país, ha informat l'alcaldessa de la població, Muriel Targnion, i recullen els canals belgues RTBF i RTL.
La Policia Federal belga va portar a terme la detenció durant la nit de divendres a dissabte, ha indicat Targnion, que sosté que no havia rebut cap tipus de notificació prèvia abans de la intervenció."Segons la informació que tinc, aquesta detenció es va produir després d'una altra que hi va haver a la província de Hainaut", ha explicat l'alcaldessa en declaracions als mitjans de comunicació belgues. No es té cap informació sobre el primer detingut.
RTL informa que el segon arrestat, un jove, estaria preparant un atemptat contra la gent congregada per veure un dels partits de l'Eurocopa. "No estic en condicions de confirmar aquesta informació", ha assenyalat l'alcaldessa de Verviers.
La setmana passada la policia belga ja va arrestar dotze persones, també acusades de voler atemptar contra els seguidors de l'Eurocopa.
Dos presumptes terroristes, detinguts a Bèlgica
Internacional
Podrien haver estat planejant un atemptat contra els seguidors de l'Eurocopa 2016
ARA A PORTADA
-
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
25 de juny de 2016 a
les 13:46
Et pot interessar
-
Internacional
Almenys 14 morts i més de 120 ferits en un atac rus amb drons a la ciutat natal de Zelenski
-
Internacional
Un terratrèmol de magnitud 7,2 sacseja el sud del Perú
-
Internacional Trump declara l’estret d’Ormuz com a «nou territori» dels Estats Units
-
Internacional
Catalunya mobilitza més de 600.000 euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Internacional Un ministre israelià recomana assassinats diaris i «selectius» a Gaza
-
Internacional
Kurdistan, un viatge que comença amb un sol pas
