Un home ha estat detingut aquest dissabte en una operació antiterrorista a la ciutat belga de Verviers, a l'est del país, ha informat l'alcaldessa de la població, Muriel Targnion, i recullen els canals belgues RTBF i RTL.
La Policia Federal belga va portar a terme la detenció durant la nit de divendres a dissabte, ha indicat Targnion, que sosté que no havia rebut cap tipus de notificació prèvia abans de la intervenció."Segons la informació que tinc, aquesta detenció es va produir després d'una altra que hi va haver a la província de Hainaut", ha explicat l'alcaldessa en declaracions als mitjans de comunicació belgues. No es té cap informació sobre el primer detingut.
RTL informa que el segon arrestat, un jove, estaria preparant un atemptat contra la gent congregada per veure un dels partits de l'Eurocopa. "No estic en condicions de confirmar aquesta informació", ha assenyalat l'alcaldessa de Verviers.
La setmana passada la policia belga ja va arrestar dotze persones, també acusades de voler atemptar contra els seguidors de l'Eurocopa.
Dos presumptes terroristes, detinguts a Bèlgica
Podrien haver estat planejant un atemptat contra els seguidors de l'Eurocopa 2016
ARA A PORTADA
-
L'avió de Von der Leyen aterra d'emergència per un presumpte atac rus que l'ha deixat sense GPS Redacció
-
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 25 de juny de 2016 a les 13:46
Et pot interessar
-
Internacional El pla d'Israel amb la Flotilla: presó immediata i tracte de «terroristes»
-
Internacional La Flotilla d'activistes i polítics que anava cap a Gaza torna a Barcelona pel mal temps
-
Internacional Un terratrèmol a l'Afganistan deixa almenys 800 morts i 2.500 ferits
-
Internacional La policia italiana investiga una nova web de fotos robades de polítiques i famoses
-
Internacional «O Europa ajuda Ucraïna, o serà esclavitzada per Rússia»
-
Internacional Així reconnecta l'independentisme amb els joves al Quebec