Un home ha estat detingut aquest dissabte en una operació antiterrorista a la ciutat belga de Verviers, a l'est del país, ha informat l'alcaldessa de la població, Muriel Targnion, i recullen els canals belgues RTBF i RTL.
La Policia Federal belga va portar a terme la detenció durant la nit de divendres a dissabte, ha indicat Targnion, que sosté que no havia rebut cap tipus de notificació prèvia abans de la intervenció."Segons la informació que tinc, aquesta detenció es va produir després d'una altra que hi va haver a la província de Hainaut", ha explicat l'alcaldessa en declaracions als mitjans de comunicació belgues. No es té cap informació sobre el primer detingut.
RTL informa que el segon arrestat, un jove, estaria preparant un atemptat contra la gent congregada per veure un dels partits de l'Eurocopa. "No estic en condicions de confirmar aquesta informació", ha assenyalat l'alcaldessa de Verviers.
La setmana passada la policia belga ja va arrestar dotze persones, també acusades de voler atemptar contra els seguidors de l'Eurocopa.
Dos presumptes terroristes, detinguts a Bèlgica
Podrien haver estat planejant un atemptat contra els seguidors de l'Eurocopa 2016
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2016 a les 13:46
Et pot interessar
-
Internacional Coca-Cola fa cas a Trump i revela els canvis de la recepta
-
Internacional L'Iran anuncia una nova ronda de negociacions sobre el programa nuclear amb Alemanya, França i el Regne Unit
-
Internacional Nou gir en el cas de Madeleine McCann: el principal sospitós sortirà abans de presó
-
Internacional Donald Trump pateix una insuficiència venosa crònica
-
Internacional Trump fa canviar la fórmula de la Coca-Cola
-
Internacional Es crema l'escenari principal del festival Tomorrowland a dos dies de començar