La televisió estatal iraniana ha negat aquest divendres que Sakineh Mohammadi Ashtiani, la dona condemnada a mort per lapidació, hagi estat posada en llibertat. L'anunci arriba l'endemà que el Comitè Iranià Antilapidació va assegurar que Ashtiani havia estat alliberada, citant "fonts de l'Iran".
Segons la cadena de televisió iraniana, la notícia de la posada en llibertat d'Ashtiani consisteix en "una campanya publicitària de la premsa occidental" que havia informat que "l'assassina" ja no estava sota custòdia. La televisió estatal ha aclarit que havien rodat un documental per descriure la mort del seu marit, un fet que podria haver escampat els rumors del suposat alliberament.

Segons la televisió iraniana, el film havia de descriure l'assassinat del marit d'Ashtiani. La dona iraniana està acusada d'haver matat el seu marit i està condemnada a morir lapidada per aquesta acusació.
Iran nega l'alliberament d'Ashtiani
Aquest dijous s'havia especulat amb la llibertat de la dona condemnada a morir lapidada
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 10 de desembre de 2010 a les 10:44
Et pot interessar
-
Internacional Més de 150.000 persones han visitat la capella ardent del Papa des de dimecres
-
Internacional Qui pagarà el funeral del papa Francesc? El seu testament ho revela
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv
-
Internacional Almenys un mort i tres ferits en un atac amb ganivet en un institut de França