Pedro Sánchez interromp una compareixença per l'amenaça d'un avió rus

Ha saltat l'alarma per la presència d'un avió no identificat en plena roda de premsa en una base militar de Lituània

Publicat el 08 de juliol de 2021 a les 09:40
Ensurt en la visita oficial de Pedro Sánchez a Lituània. El president espanyol ha hagut d'interrompre la seva compareixença des de la base militar de l'OTAN en el país bàltic per l'amenaça d'un avió rus. En plena roda de premsa, s'han disparat les alarmes que indiquen la presència d'avions no identificats en l'espai aeri. L'avís ha saltat per una aeronau que sobrevolava el mar Bàltic sense permís.

Tots els presents han hagut d'abandonar ràpidament la zona, a les portes d'un dels hangars, perquè poguessin sortir els Eurofighters.

Sánchez s'ha reunit amb el president de Lituània, Gitanas Nauseda, en el marc d'una gira de tres dies que està fent per celebrar el centenari de les relacions diplomàtiques entre Espanya i les repúbliques d'Estònia, Letònia i Lituània.
En la seva visita oficial a Letònia, aquest dimecres, Pedro Sánchez va topar amb una estelada, que va donar-li la benvinguda al país.