El jove pilot matadeperenc Xavi Pons es va convertir en el campió de Catalunya de Minimotard Sèries, una de les dues categories del Trofeu Català de Minivelocitat 2014. Pons va aconseguir el títol després de guanyar les dues mànegues de la penúltima prova del campionat, que es va disputar al Circuit d’Alcarràs.
De fet, Xavi Pons, de 18 anys i que competeix amb l’Escuderia Osona, es va assegurar matemàticament el títol a manca d’una prova, la darrera, que s’ha de disputar el proper 28 de setembre al Circuit d’Osona. Fins al moment, el pilot matadeperenc ha guanyat 8 de les 12 carreres disputades durant aquesta competició.
Xavi Pons, campió de Catalunya de Minimotard
Societat
Es va assegurar matemàticament el títol a manca d'una prova, la darrera, que s'ha de disputar a Osona
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
11 de setembre de 2014 a
les 06:38
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
