Aquest cap de setmana, 8, 9 i 10 de març es disputa a les instal·lacions de l’INEFC de Barcelona el 37è Torneig Internacional Ciutat de Barcelona, una de les proves més importants del circuit internacional de la modalitat d’Espasa Femenina Absoluta. Any rere any, el Ciutat de Barcelona bat rècords de participació i competitivitat, fent créixer el prestigi organitzatiu de la Federació Catalana d’Esgrima.
Es reuniran a la prova gairebé 200 tiradores de l’elit mundial, representant a 39 països. Entre elles, destaquen la vigent campiona olímpica l’ucraïnesa Yana Shemyakina, i l’actual número 1 del rànking internacional, la xinesa Sun Yujie. Els requisits per participar-hi són molt selectius, ja que per tenir el privilegi de creuar l’espasa amb les millors del món cal estar a la llista de les 20 seleccionades per la Real Federación Española de Esgrima. Per això, pel Club d'Esgrima Ciutat de Terrassa, un club emergent sense tradició competitiva internacional, és molt meritori.
La terrassenca Clara Anyó serà a la gran cita. És la segona vegada que un tirador del CECT es classifica per una Copa del Món Absoluta, i el seu president, Nicolás de Echaniz, expressa aquesta gratitud, "com a club és un orgull que una de les nostres tiradores estigui present en aquesta competició. No només per la gran importància de la data, sinó també pel gran esforç que significa classificar-se. Una prova més de la gran evolució de l’esgrima a la nostra ciutat", ha afirmat.
Clara Anyó, de 30 anys, està tenint una temporada difícil a causa de les lesions, i està afrontant totes les cites competitives amb un coratge i disciplina dignes de lloança, i sempre amb les mires posades a aconseguir el gran objectiu de la temporada: obtenir la classificació pel Ciutat de Barcelona. Ara que l’objectiu s’ha assolit, la motivació és gaudir d’aconseguir la millor classificació possible i seguir contribuint a fer créixer l’esgrima terrassenca. Anyó ha manifestat que "poder-se medir amb tiradores de nivell internacional és una oportunitat increïble per apendre competint amb les millors, cada segon d'aquesta competició és una experiència molt valuosa".
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
06 de març de 2013 a
les 10:49
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
