La religiosa filipenca Berta Meneses és la protagonista, aquest dilluns, del cicle "90 minuts per viure" del Centre Cultural Terrassa. Com cada segon dilluns de mes, l'equipament terrassenc acull una xerrada inspirada en la persona, de manera multidisciplinària i transversal.
Aquest cop, Meneses parlarà de "Saviesa i compassió", explicant que "el camí que ens porta a desvetllar la veritat implica el coneixement profund d'un mateix, i alhora, l'oblit d'un mateix".
Segons la religiosa, "intentar resoldre el sentit de la falta de sentit de si mateix per identificació amb un sistema de creences és una malaltia del cor. Les ideologies són atractives solament perquè ofereixen una manera fàcil d'omplir el nostre sentit de carència; quin és el camí que hem de realitzar per alliberar-nos d'aquest sentiment d'incompletitud?".
L'encarregada de fer la conferència és Berta Meneses, religiosa filipense i cap d'estudi i cap dels departaments de Matemàtiques i Cultura Religiosa de l'escola Mare de Déu de Lourdes de Barcelona.
A més, és mestra Zen JiKu-An (ermita del Buit i de la Compassió) de l'escola Sanbo-Kyodan, de Kamakura, al Japó, presidenta de l'Associació Zen Dana Paramita de Barcelona, cofundadora de la Fundació Filosofia de la Terra i les Cultures i vicepresidenta de la Fundació Valors Humans espiritualitat emergent.
La conferència és gratuïta i començarà a les set de la tarda al Centre Cultural Terrassa (rambla d'Ègara, 340).
La saviesa i la compassió centren els «90 minuts per viure» del Centre Cultural Terrassa
Societat
La religiosa filipenca Berta Meneses serà l'encarregada de fer la conferència d'aquest mes centrada en la persona i en l'assoliment del coneixement propi
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de maig de 2017 a
les 09:14
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
