Segons la tradició religiosa, Sant Llorenç va viure el seu martiri un 10 d'agost, quan va ser posat en una graella i cremat viu. Per recordar aquest esdeveniment, aquest dijous centenars de persones van participar en l'aplec que se celebra en el seu honor al cim de la Mola.
Els goigs van ser la novetat d'enguany. El ritual va començar a les 11 del matí amb la tradicional missa a l'antic monestir. Després, les dones van portar el sant en processó pel cim de la muntanya. Durant la festa no hi van faltar les lloances al sant, el tast de coca i el vi bo.
L'organització va anar a càrrec de la Comissió de Sant Llorenç de la Parròquia de Sant Joan de Matadepera, amb el suport de l'ADF, que va oferir transport des de Can Robert fins a Can Poble per a les persones que ho requerien.
Les dones passegen Sant Llorenç per la Mola en una festa multitudinària
Aquest dijous centenars de persones han celebrat la tradicional processó al cim de la muntanya
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2017 a les 07:00
Actualitzat el 11 d’agost de 2017 a les 09:03
Et pot interessar
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya