L’Ajuntament de Terrassa ha posat en marxa aquesta setmana treballs de millora de l’enllumenat al Districte 6, dins del programa de manteniment de l’espai públic Terrassa, Barris en Marxa. Les obres comportaran la creació de 15 nous punts de llum durant els propers dos mesos.
La intervenció té dos àmbits d’actuació diferents: d’una banda, el solar adjunt al carrer Provença, entre l’avinguda de Béjar i el carrer del Doctor Calsina, a Sant Pere Nord; i d’altra, els carrers de Calaf i Sierra Nevada, a Les Arenes – La Grípia – Can Montllor.
En el primer pas, l’actuació consistirà a instal·lar cinc suports alts amb projectors apuntant cap a l’interior del solar, que molts veïns i veïnes de la zona utilitzen com a aparcament, millorant així la visibilitat durant la nit.
L’altre àmbit d’actuació se centra en el carrer de Calaf i en la cantonada d’aquest amb el de Sierra Nevada, a la zona de Les Arenes – La Grípia – Can Montllor. Aquest tram té fanals, però els arbres dificulten que la llum arribi a la vorera. Per aquest motiu, entre la cantonada dels carrers de Calaf amb Sierra Nevada i a la cruïlla amb el carrer del Tibidabo s’instal·laran deu nous punts de llum, cinc a cada banda del carrer. Aniran fixats a les façanes a quatre metres d’alçada, és a dir, per sota de les capçades dels arbres.
Els treballs s'han adjudicat per 41.443,06 euros a l'empresa Alumbrados Viarios SA, amb un termini d’execució de dos mesos.
Quinze nous punts de llum a Sant Pere Nord i Les Arenes
L'Ajuntament realitza treballs de millor de l'enllumenat públic de diversos punts del Districte 6
Ara a portada
Publicat el 04 de novembre de 2015 a les 07:05
Actualitzat el 04 de novembre de 2015 a les 08:47