Rubí ja forma part del Clúster d’Eficiència Energètica de Catalunya (CEEC) en qualitat de soci col·laborador. Es tracta d’una entitat que impulsa l’ús racional de l’energia a través de la col·laboració entre les empreses i les organitzacions associades. És, doncs, una agrupació empresarial sense ànim de lucre formada per institucions que ofereixen, promouen o desenvolupen productes i serveis en l’àmbit de l’eficiència energètica.
El regidor de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic Local, Rafael Güeto, destaca aquesta adhesió ja que ‘és una manera d’implicar-nos encara més en el nostre objectiu de fomentar l’ús racional de l’energia. D’altra banda, això ens permetrà donar més eines a les empreses per millorar la seva competitivitat i generar valor afegit, a l’hora que servirà per transferir coneixement entre elles’.
El CEEC desenvolupa projectes interns encaminats a fomentar les sinergies entre els seus membres. D’altra banda, impulsa projectes tecnològics innovadors en matèria energètica com també fomenta la col·laboració intersectorial per millora l’accès al mercat de les empreses participants.
Barcelona i Sant Cugat són altres municipis que formen part d’aquesta xarxa.
Rubí se suma al Clúster d'Eficiència Energètica de Catalunya
El municipi ha passat a ser soci col·laborador d'aquesta plataforma que agrupa empreses, institucions i administracions que fomenten l'eficiència energètica
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2017 a les 14:39
Actualitzat el 07 de juliol de 2017 a les 14:41
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor