El Ple Municipal de Terrassa de maig aprovarà les bases per a subvencions dirigides a autònoms, microempreses i empreses d'oci nocturn de la ciutat afectades per la crisi de la Covid-19. Amb aquesta acció, el Consistori pretén "fomentar la reactivació econòmica dels establiments i serveis" en un moment de vulnerabilitat socioeconòmica.
Amb un valor d'un milió d'euros les subvencions es dividiran en dues convocatòries: els autònoms i les microempreses es repartiran 720.000 euros amb un màxim de 1.000 euros per negoci. L'altra part correspon a l'oci nocturn, que es repartirà 160.000 euros: d'aquests, 120.000 es repartiran entre els sol·licitants, i 40.000 s'adjudicaran en funció de les empreses amb aforament major o menor a 500 persones.
Per facilitar la tramitació, es contractaran persones a l'atur per atendre i resoldre totes les sol·licituds rebudes amb agilitat. La tramitació del pagament es farà amb declaracions responsables, i se'n comprovarà la veracitat a posteriori.
Aquests detalls es van conèixer aquest dijous a la Comissió Informativa de Promoció Econòmica i Projecció de la Ciutat. Un cop aprovades al Ple, es preveu que les convocatòries s'obrin l'última setmana de juny i es mantinguin obertes durant el juliol perquè els interessats s'hi apuntin.
Terrassa ajudarà microempreses, autònoms i el sector de l'oci nocturn amb un milió d'euros
S'espera obrir la convocatòria a finals de juny i es contractaran persones a l'atur per agilitzar el procés de tramitació
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de maig de 2021 a les 20:00
Actualitzat el 28 de maig de 2021 a les 10:38
Et pot interessar
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
-
Societat
El Consorci Sanitari de Terrassa trenca el silenci després del cas del suïcidi a l'Hospital
-
Societat
Les ajudes al lloguer exclouen una de cada sis noves llars de Terrassa
-
Societat
Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat
El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
