[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Tum7dW1b0lE[/youtube]
La candidata de Ciutadans a la presidència de la Generalitat, Inés Arrimadas, assegura que la gent ho està passant "fatal" amb el procés sobiranista, i ha posat l'exemple de Mollerussa.
En una entrevista a la Sexta, Arrimadas ha explicat que una veïna de la capital del Pla d'Urgell, que tot i els gairebé 15.000 habitants considera un "poble molt petitet", la va aturar pel carrer per dir-li que arreglés la situació política que viu Catalunya. En aquest sentit, la líder de Ciutadans indica que ara és el moment de "deixar-se de tonteries" i sumar forces per desbancar el bloc independentista del govern.
VÃDEO Arrimadas diu que Mollerussa és un poble «molt petitet» on la gent ho està passant «fatal» amb el procés
La candidata de Ciutadans assegura que li demanen que arregli la situació política de Catalunya
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida Redacció
Publicat el 19 de desembre de 2017 a les 16:38
Et pot interessar
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Ponent: del 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues
-
Cultura El Mercat de les Idees omplirà la plaça de la Catedral aquest dissabte, 26 d'abril
-
Cultura El còmic entra a les aules de Lleida i Tàrrega com a eina educativa