El regidor de Via Pública de l'ajuntament urgellenc, Miquel Colom, ha explicat que “aquests treballs no s'han pogut realitzar abans, tal i com ja estava previst, perquè des de meitats de març les inclemències meteorològiques, com les baixes temperatures i la pluja, no ho han permès”. Colom ha afegit que aquests sots s'han de tapar amb conglomerat asfàltic, material que necessita temperatures més elevades i que el terra estigui sec, “fet que no s'ha produït en aquests últimes setmanes”.
D'altra banda, cal dir que des de la Regidoria de Via Pública del Consistori urgellenc s'han realitzat treballs d'urgència, tapant els forats més accentuats amb sauló, un tipus de sorra compacta. Així doncs, des de l'ajuntament de la Seu es preveu que a partir de la pròxima setmana l'empresa Àrids Romà realitzi els treballs de tapar els diversos forats existents als carrers de la ciutat.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’abril de 2009 a
les 14:24
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
