
Fàcils de fer, comproveu!
Ingredients:
200 cc. d'aigua
50 cc. d'anís
80 gr. de mantega
20 gr. de llard de porc
Sal
125 gr. de farina
4 ous grans
Sucre
Oli d'oliva verge extra
Poseu en un cassó l'aigua, la mantega, el llard i la sal, quan s'hagin desfet els greixos i comenci a bullir, afegiu l'anís, després la farina de cop, remeneu amb una cullera de fusta fins a formar una bola que es desenganxi de les parets.
Deixeu refredar lleugerament i barregeu els ous, un a un i no poseu el següent fins que no hagi estat absorbit l'anterior.
Poseu abundant oli en un cassó i aneu afegint, quan l'oli no estigui massa calent, petites boletes de massa fetes amb dues culleretes, un cop inflades i daurades, col·loqueu-les a sobre de paper de cuina, després passar-les per sucre.
NOTA: No fregiu massa bunyols alhora, penseu que s'inflen i és millor que tinguin espai.
** Normalment ells sols es donen la volta, si no ho fan els ajudeu perquè es daurin uniformement.
** El procés és: un cop els posem en l'oli calent van al fons, després s'inflen, pugen i es donen la volta.
** Amb aquestes quantitats, depenent de la grandària, surten 25-30 bunyols.