El mural independentista més gran de la demarcació de Lleida, d'uns 500 metres quadrats i ubicat al municipi de Bellpuig (Urgell), ha desaparegut. La frase "Fem República" que s'hi llegia ha estat substituida per una gran bandera espanyola.
Es creu que l'atac s'ha fet entre la nit de dimarts a dimecres. La pintada del mural va ser organitzada el passat dissabte pel CDR de Bellpuig, que volia que es veiés de de l'autovia A-2. El col·lectiu independentista ha assegurat que tornarà a pintar la frase amb l'estelada al costat aquest mateix dimecres.
El CDR de Bellpuig assegura que tornarà a refer el mural «republicà» tapat amb una bandera espanyola
Societat
El CDR de Bellpuig assegura que el tornarà a fer
ARA A PORTADA
-
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Successos Detingut per conduir una excavadora ebri i sense carnet pels carrers de Pardinyes Redacció
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
11 de juliol de 2018 a
les 18:17
Actualitzat el
11 de juliol de 2018 a les
18:18
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
