El ple de l'Ajuntament de Lleida del pròxim 31 de gener posarà en marxa l'inici del procés per la finalització del contracte de concessió de l'Estació d'Autobusos de Lleida. L'expedient que es porta a aprovació fixa la data de finalització del contracte pel dia 24 de març de 2022 i proposa el nomenament d'interventor tècnic del contracte, un tràmit necessari per donar per finalitzada la concessió i que cal iniciar amb una antelació mínima de 25 mesos abans de la seva data de finalització.
La convocatòria del concurs per la concessió de l'estació es va aprovar en ple el 3 de maig de 1967 i es va adjudicar a l'agost d'aquell mateix any, mentre que l'equipament va entrar en funcionament el 24 de març de 1972.
El termini de la concessió és de 50 anys a partir d'aquesta data, de manera que la concessió conclourà d'aquí una mica més de dos anys, el 24 de març de 2022.
El plec de condicions preveu que per a garantir "la conservació de les obres i el material" l'Ajuntament haurà de nomenar un interventor tècnic de l'empresa concessionària, en compliment també de la legislació vigent en aquell moment. Tindrà com a funció fer el seguiment de l'estat de les instal·lacions de l'estació d'autobusos per tal que reverteixen a l'Ajuntament en les condicions fixades al plec de condicions.
L'acord que fixa la data de finalització del contracte i el nomenament d'un tècnic municipal com a interventor tècnic del mateix es debatrà en comissió el divendres 24 i es votarà al ple del dia 31.
En marxa el procés per finalitzar la concessió de l'estació d'autobusos de Lleida
Societat
El ple fixarà la caducitat del contracte pel 24 de març de 2022
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2020 a
les 13:02
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
-
Societat
La policia tramita més de 190 denúncies per incivisme a l’estiu a Mollerussa
-
Societat
Coloms a Balaguer: una plaga que no s’atura
-
Societat
Una senyera de 130 metres recorre l’IEI per donar inici al programa de la Diada
-
Societat
Les altes temperatures de setembre tenen les hores comptades a Lleida
-
Societat
Baqueira té vida més enllà de l’esquí: creix un 15% el nombre de turistes a l’estiu
