Els Mossos d'Esquadra van denunciar penalment aquest dilluns un motorista després de sorprendre'l circulant a 188 km/h al quilòmetre 83,9 de l'N-240, al terme municipal de Lleida, en un tram de carretera en què la velocitat màxima permesa és de 90 km/h.
L'home, de 29 anys i veí de la capital del Segrià, va ser enxampat a les 12.52 hores durant un control preventiu de velocitat que la policia duia a terme a l'N-240, en sentit Tarragona, quan anava a més del doble de la velocitat autoritzada amb la seva moto, en la qual duia un acompanyant. Davant els fets, el conductor va ser denunciat per un delicte contra la seguretat viària. L'home haurà de comparèixer davant del jutge quan sigui requerit per l'autoritat judicial.
Enxampat un motorista circulant a 188 km/h per l'N-240, a Lleida
Societat
Els Mossos d'Esquadra l'han denunciat per circular a una velocitat penalment punible, en un tram on la velocitat màxima permesa és de 90 km/h
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de maig de 2018 a
les 15:17
Et pot interessar
-
Societat
Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
