El municipi de Tàrrega ha registrat durant l'any 2017 un augment de població del 1,1%, amb 187 habitants més que el 2016. Segons ha informat l'Ajuntament, la ciutat té actualment 16.857 veïns registrats al padró. Continua així per tercer any consecutiu la tendència de creixement de població al municipi que va començar el 2015. Els anys 2013 i 2014 el cens demogràfic de la capital de l'Urgell va decréixer.
D'altra banda, també s'ha produït durant els darrers dotze mesos un lleuger augment demogràfic pel que fa a veïns d'origen estranger, que representen el 20,13% de la població, o sigui 3.394 habitants (l'any 2016 suposaven el 19,26% del padró). Pel que fa a comunitats estrangeres, la població amb nacionalitat del Marroc continua sent la més nombrosa (1.226 habitants), seguida de Romania (734), Ucraïna (411), Bulgària (120), Guinea (109) i Senegal (105). A Tàrrega conviuen actualment fins a 66 nacionalitats diferents.
Prossegueix el creixement natural positiu
Alhora, el creixement natural o vegetatiu continua sent positiu, ja que durant el 2017 hi ha hagut 156 natalicis en front de 137 defuncions. Pel que fa a sexes, la xifra de dones (8.463) supera la d'homes (8.394). Quant a piràmide d'edats, les persones menors de 18 anys suposen un 23% del padró i les majors de 65 anys un 16%.
Les xifres demogràfiques exposades aquí, a més de la ciutat de Tàrrega, inclouen també les dels sis pobles del terme, la població dels quals és la següent: El Talladell (220 habitants), Claravalls (117), Altet (102), Santa Maria de Montmagastrell (52), La Figuerosa (48) i Riudovelles (11).
La població de Tàrrega creix per tercer any consecutiu
La capital de l'Urgell té 16.857 veïns registrats al padró
Ara a portada
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida Redacció
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida Redacció
-
Publicat el 14 de gener de 2018 a les 17:44
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer