La UGT-Terres de Lleida ha denunciat greuges laborals i salarials del professorat substitut de la Universitat de Lleida (UdL). Es tracta d'una nova figura creada per la LOSU (Llei Orgànica del Sistema Universitari) que, segons el sindicat, no està regulada al conveni col·lectiu.
Malgrat els intents de negociació per regular la nova figura, la UGT-Terres de Lleida lamenta que els equips de govern de les universitats hagin tirat pel dret aplicant de manera "unilateral" condicions que generen "desigualtats" entre universitats a nivell retributiu. Per això, el sindicat exigeix reprendre les negociacions i pactar noves condicions de treball que vagin en la línia del docent al qual es substitueix.
La UGT denuncia greuges en les condicions laborals del professorat substitut de la UdL i exigeix negociar-les
El sindicat assegura que les condicions s'han aplicat de manera "unilateral" i generen "desigualtats" entre universitats
ARA A PORTADA
-
Daniel Palau no s'oposa al vel: «Tots els símbols religiosos han de poder ser expressats amb normalitat» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Daniel Palau, un seguidor de Francesc a Lleida: així és el primer bisbe català de Lleó XIV Pep Martí i Vallverdú
-
-
El Parlament demana més trens entre Lleida i Montsó i reobrir estacions a Almacelles i Raimat Redacció
-
Més pedres, més grans i més sovint: l’augment de les calamarsades alarma el camp lleidatà Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 22 de setembre de 2023 a les 13:50
Actualitzat el 22 de setembre de 2023 a les 14:01
Et pot interessar
-
Societat 121 penyes i mil maneres de celebrar: tot passa a l’Aplec de Caragol
-
Societat El bisbe electe de Lleida, Daniel Palau, defensa la llibertat religiosa i evita pronunciar-se sobre el vel
-
Societat Alcarràs consolida el BIOHUB Lab com a motor d’innovació agroindustrial
-
Societat El Parc Astronòmic del Montsec suma tres nous telescopis i preveu estrenar un radiotelescopi
-
Societat Giménez es mostra «molt dolgut» per l'enfrontament per l'art de la Franja
-
Societat L’Ajuntament activa un bus llançadora per l’Aplec del Caragol