L'Audiència de Lleida ha rebaixat la pena a un altre agressor sexual amb la nova llei del "només sí és sí". Es tracta d'un jove condemnat el 2013 a 7 anys de presó per violar una dona la matinada de l'1 de setembre 2009 i a qui la Sala li redueix la condemna als 5 anys i 4 mesos de presó.
Aquest és el sisè cas en què l'Audiència de Lleida redueix la pena a un agressor sexual des de l'entrada en vigor de la nova llei. Segons la sentència, l'acusat va obligar la víctima a pujar al seu domicili, a Lleida, on la va violar després de colpejar-la i amenaçar-la amb un ganivet de cuina. La nova sentència manté que l'acusat indemnitzi la víctima amb 12.000 euros i que no es pugui comunicar o aproximar a menys de 200 metres d'ella durant 8 anys.
L'Audiència de Lleida redueix la pena a un altre agressor sexual per la llei del «només sí es sí»
Societat
Es tracta d'un jove que va violar una dona al 2009 i a qui la Sala li baixa la condemna de 7 a 5 anys i 4 mesos de presó
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de febrer de 2023 a
les 14:37
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen una desena de dotacions per controlar l’incendi d’Alfarràs
-
Societat
Una concentració antifeixista frena una marxa de Vox a Lleida
-
Societat
L'incendi forestal d'Alfarràs evoluciona favorablement
-
Societat
El cas Boreas arriba a judici: demanen 12 anys per a l'excap de Carreteres de la Generalitat
-
Societat
El cicle Vesprades commemora els 100 concerts a les Terres de Ponent amb una actuació a Lleida
-
Societat
L'Ateneu Popular de Lleida obre el curs amb una vintena d'activitats
