La professora Laura Gregori i Borrell, de 28 anys, serà la nova directora de l’Escola Pia de Balaguer. Llicenciada en Educació Primària i docent de llengües estrangeres, Gregori substituirà oficialment el proper 1 de setembre Jordi Vilà i Font, actual director que deixa el càrrec per assumir les funcions de Pare Provincial de l’Escola Pia a nivell de Catalunya.
La nova responsable del col·legi balaguerí porta tres anys al centre i el seu equip directiu estarà format per Irene López, Maria Pedra, Marta Llovera i Magda Buchaca, que tindrà la responsabilitat en l’àmbit de l’administració.
Laura Gregori serà la nova directora de l’Escola Pia de Balaguer
Llicenciada en Educació Primària i docent de llengües estrangeres, substitueix Jordi Vilà, que deixa el càrrec per assumir les funcions de Pare Provincial
ARA A PORTADA

- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 29 de juny de 2023 a les 12:20
Actualitzat el 29 de juny de 2023 a les 12:47
Et pot interessar
-
Societat Tanquen els accessos amb vehicle privat al parc nacional d’Aigüestortes
-
Societat Larrosa demana connexions ferroviàries amb els polígons i reformular l’A-14 fins a França
-
Societat Lleida tornarà a obrir el pavelló firal per acollir temporers
-
Societat Llum verda condicionada per als parcs eòlics d’Endesa a les Garrigues
-
Societat El Gremi de Forners de Lleida treballa en la creació d'un nou pa artesanal
-
Societat Larrosa apunta a Pueyo i Ros per no tenir cap pla pel Centre Històric de Lleida