El cercador d'internet Google ha donat un total de 13 beques a alumnes de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida en els darrers tres anys. Enguany, la companyia ha becat els projectes de quatre estudiants que desenvolupen els seus projectes als laboratoris TIC del Parc Científic.
Els nous becaris són Xavi Cobos, amb el projecte Drone Logístic Platform; Marc González, amb Panoramic Interactive Live Tracker; Ismael Arroyo, amb Cloud Point Visualization for Liquid Galaxy, i Ivan Josa, amb BYOP-Android Controller. Tots quatre han de desenvolupar els respectius projectes aquest estiu i rebran una ajuda de 5.000 euros.
Lleida ha aconseguit 13 beques de Google en els darrers tres anys
La companyia ha concedit enguany quatre ajudes a estudiants de la Escola Politècnica Superior de la UdL
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 25 d’abril de 2016 a les 16:27
Actualitzat el 25 d’abril de 2016 a les 16:34
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
