​Mor Àngel Velasco, el propietari de Torrons Vicens

L'empresari i pastisser tenia 73 anys

Publicat el 11 de setembre de 2022 a les 07:05
Actualitzat el 19 de setembre de 2022 a les 10:37
L'empresari i pastisser Àngel Velasco, propietari de Torrons Vicens, ha mort aquest dissabte als 73 a causa d'una malaltia. Velasco va adquirir la companyia d'Agramunt (Urgell) el 2000 i va impulsar-ne el creixement que ha convertit Torrons Vicens en una marca de referència del món del torró a l'estat espanyol.

L'empresa s'ha caracteritzat en els últims anys per la producció de torrons innovadors, alguns creats pel prestigiós xef pastisser Albert Adrià. Això l'ha convertit en la companyia que ven més quilos de torrons de tot Espanya.

Velasco va comprar més tard altres empreses, com la de torrons ecològics que es comercialitza sota el nom d'Ángel and Lluch; la de torrons sense sucre Viar, i Xocolata Jolonch.