Tornen les pintades contra Imma Manso i Roberto Fernández a la UdL

A la subdelegada del govern espanyol se l'acusa de "feixista" i al rector, de "còmplice"

Publicat el 14 de març de 2017 a les 12:58
Actualitzat el 14 de març de 2017 a les 13:07
Les pintades contra la professora i subdelegada del govern espanyol, Imma Manso, i el rector de la UdL, Roberto Fernández, s'han tornat veure aquesta setmana en una de les entrades de l'edifici del Rectorat. A Fernández se l'acusa de còmplice per mantenir Manso en la plantilla de docents després que la política del PP fes unes declaracions contra els refugiats l'any 2013.

En aquest sentit, a Manso se l'acusa de "feixista" i se li reclama que marxi de la universitat. Aquest no és el primer cop durant aquest curs que s'han pintat les entrades del Rectorat contra Manso. Fa un mes es va empaperar la classe de Manso i es van penjar cartells a les parets.

​La polèmica va arribar al seu moment més complicat durant el final de curs de l'any passat, quan un grup d'estudiants es van encarar dins dels passadissos de l'edifici amb diversos agents de seguretat i dels Mossos d'Esquadra i, posteriorment, van ocupar el despatx del rector.