Antonio Orozco omplirà la Sala Gran del Kursaal aquest dissabte

Les entrades per veure la presentació d'"Único" estan esgotades

Publicat el 04 de març de 2016 a les 15:08
Antonio Orozco actuarà aquest dissabte, 5 de març, a les 21h a la Sala Gran del Kursaal amb el concert de la gira "Único". L'espectacle, que ja ha exhaurit totes les entrades, mostrarà la cara més íntima dels grans èxits del cantant barceloní. 

Antonio Orozco, que acaba de publicar el seu nou disc "Destino", serà per primera vegada al Kursaal amb un muntatge innovador que mostrarà en tota la dimensió el repertori del cantautor. Les grans cançons que formen part de la seva discografia, portades a la màxima expressió, amb una posada en escena cuidada fins al més mínim detall.  

Amb més de 600.000 discs venuts i 9 discs de platí, Antonio Orozco és un dels artistes més reconeguts del panorama estatal. Guanyador del Premi Ondas 2003 al "Millor Artista en Directe", va ser nominat en l'edició del 2012 als Latin GRAMMY entre els millors compositors del món per la seva cançó "Estoy hecho de pedacitos de ti". Amb l'àlbum "Dos Orillas", el cantant català, va entrar directament al número 1 de vendes a Espanya, i va ser disc d'or en menys de vint-i-quatre hores. 

Per més informació  a les taquilles del teatre, per telèfon (93 8723636) i per internet. El preu de les entrades és de 35 euros (30 euros amb Carnet Galliner, Escoles de Música, menors de 25 anys i majors de 65).