El passat 23 de novembre, l'auditori de Cal Sitjes d'Artés es va omplir a vessar per escoltar el concert Diàlegs Mediterranis organitzat per l'Associació Catalunya-Líban, Horitzon for Sirians i els ajuntaments de Barcelona i Artés. Hi participaren alumnes vinguts d'Halba (Akar-Líban) que van compartir escenari amb alumnes de l'escola municipal de música d'Artés interpretant cançons conjuntament.
L'acte va comptar amb la presència del Director general de Cooperació Internacional de la Generalitat, Manel Vila, el president del Consell Comarcal del Bages, Agustí Comas, l'Alcalde d'Artés Ernest Clotet i la regidora d'educació Eli Carracedo. Va ser un acte emotiu i alhora festiu que va acabar amb un cant col·lectiu que enviava el missatge: "fem que la música soni més fort que les armes".
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
28 de novembre de 2018 a
les 10:00
Actualitzat el
28 de novembre de 2018 a les
10:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Associació Contra el Càncer de Manresa exposarà una cinquantena de pintures
-
Cultura i Mitjans
El Bages reivindica la pedra seca com a inspiració per a l'arquitectura del futur
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós viu una tarda de folklore internacional amb el grup polonès Przygoda
-
Cultura i Mitjans
Una trentena de persones descobreix de nit els atractius del Poble Vell de Súria
-
Cultura i Mitjans
Quatre propostes de ball participatiu prendran part en l'Humus Mediterrani 2026 a Manresa
-
Cultura i Mitjans
La Fumera torna a Sallent del 9 al 14 de setembre amb sis dies de festa
