El cèlebre pianista manresà Carles Cases oferirà, el dilluns 18, el dimarts 19 i el dimecres 20 de febrer, tres concerts "íntims" i "emotius" que ha batejat amb el nom d'El so de l'emoció. La proposta, que es podrà veure, en totes tres ocasions, a la sala petita a partir de les vuit del vespre, vol fer un repàs de les peces engendrades per aquest reconegut compositor: "després de molts anys d'escriure música em ve molt de gust tocar-la al piano per a tu en un format singular i en un moment íntim, acollidor", manifesta ell mateix.
L'espectacle té un preu de 20 euros (de 15 pels menors de 25 anys, majors de 65 i socis del Galliner) i les entrades es poden comprar presencialment, a les taquilles del Kursaal; per telèfon, trucant al 93 872 36 36, o per internet, a través d'aquest enllaç.
Carles Cases oferirà tres concerts «íntims i emotius» al Kursaal la setmana vinent
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 14 de febrer de 2019 a les 14:15
Actualitzat el 14 de febrer de 2019 a les 14:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC