Amb motiu de l'Any Europeu del Patrimoni Cultural 2018, des de l'Ajuntament de Manresa, amb el suport del Consell Català del Moviment Europeu i la Diputació de Barcelona, s'ha proposat organitzar diferents actes amb l'objectiu d'apropar Europa als ciutadans. Una d'aquestes activitats tindrà lloc a la Sala d'actes de l'Institut Lluís de Peguera, el proper dimarts 12 de juny a la 1 del migdia.
L'acte Passaparaula sobre Cultura Europea serà un joc lúdic i cultural en què, de manera divertida i amena, els participants i assistents descobriran els fets culturals europeus que compartim com a patrimoni comú, alguns dels quals són desconeguts per una bona part de la població. L'activitat està pensada i enfocada per als estudiants de 1r d'ESO.
A la jornada hi assistiran la regidora de Projecció de Ciutat i Festes, Neus Comellas; el secretari general del Consell Català del Moviment Europeu, Joaquim Millan; i la dinamitzadora cultural Marta Marfany.
El Lluís de Peguera acollirà el joc lúdic Passaparaula sobre la Cultura Europea
Cultura i Mitjans
Tindrà lloc el proper dimarts a la 1 del migdia
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
08 de juny de 2018 a
les 12:34
Actualitzat el
08 de juny de 2018 a les
12:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recupera peces del passat agrícola per preservar la memòria pagesa del municipi
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica el text i el vídeo de la recreació de la conferència sobre jazz d'Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Balsareny recordarà Pere Casaldàliga i Arcadi Oliveres en la sisena Pasqua dedicada al bisbe
-
Cultura i Mitjans L'Any Gaudí incorpora l'església de la Sagrada Família de la Bauma al programa oficial
-
Cultura i Mitjans
Cardona destinarà la polsera de la Festa Major a homenatjar les dones pioneres del Correbou
