El proper divendres a les 9 del vespre, el Teatre de la Fàbrica Vella de Sallent acollirà el concert del grup Odd Beatles i dels cors de l'escola de música de Sallent i del conservatori de Berga.
Serà un concert que inclourà una quinzena de temes del grup de Liverpol The Beatles versionats en format jazz. Es podran escoltar èxits de la banda com Get Back, Sgt. Pepper's lonely hearts club band, Let it be, Michelle o Hey Jude. Els arranjaments musicals són a càrrec del pianista i compositor David Martell, que ha fet l'adaptació dels temes amb una visió més jazzística on hi predominen una varietat de ritmes i textures i altes dosis d'improvisació.
Odd Beatles està format per Elisabet Soler a la veu i el grup Odd trio (David Martell – piano, Pere Barrera – baix i Xevi Camp – bateria).
En aquest concert hi haurà la col·laboració especial d'un cor, format per una cinquantena d'alumnes d'escoles de música, els quals pujaran a l'escenari del teatre a la part final del concert per interpretar set cançons juntament amb Oddbeatles quartet.
El preu de les entrades és de 5 euros.
La Fàbrica Vella de Sallent acollirà divendres el concert d'Odd Beatles
Cultura i Mitjans
Estaran acompanyats pels cors de l'escola de música de Sallent i del conservatori de Berga
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
-
-
Successos A judici un home acusat d'una agressió sexual a una menor a Castellbell i el Vilar Pere Fontanals
-
Economia La UPC Manresa entra al top 100 mundial en Enginyeria Minera i Recursos Minerals Pere Fontanals
-
Societat Un fons voltor intenta desnonar una família de Manresa amb un menor a càrrec Pere Fontanals
Publicat el
05 de juny de 2019 a
les 15:44
Actualitzat el
05 de juny de 2019 a les
15:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages obre el cicle CineXic amb «El Grúfal i la filla del Grúfal»
-
Cultura i Mitjans
Strombers actuarà a la Sala Stroika de Manresa dins del cicle Directes Estrella Damm 150
-
Cultura i Mitjans
Súria diu adéu a la Biblioteca del carrer Tarragona amb emotivitat i il·lusió per la nova Califòrnia
-
Cultura i Mitjans
Cafè Trio arriba a les dues dècades de música amb entrades exhaurides a la sala petita del Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Documental del Mes projecta «Les culpables» aquest dijous a l'Espai Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal obre la programació de Gent Gran amb la comèdia «Els bojos del bisturí»
