Manresa serà una de les últimes ciutats on Dr. Calypso tocarà abans d'abandonar els escenaris indefinidament, en el marc de la Gira 30 anys. La mítica banda barcelonina d'ska va anunciar, el mes de novembre passat, a través d'un comunicat, que aturava la seva activitat musical i concertística "perquè creiem que ens mereixem un descans", manifestaven. I és que la seva trajectòria no és gens menyspreable: trenta anys d'activitat ininterrompuda, set àlbums a l'esquena, centenars de concerts i gires per tot Europa.
Un any després de publicar el comunicat, la banda ha protagonitzat una trentena de concerts per diverses sales i escenaris de Catalunya i l'Estat espanyol que culminaran el dia 4 de gener amb un espectacle de comiat a la Sala Apolo de Barcelona. Abans d'acabar el seu viatge, però, passaran per set ciutats més, una de les quals serà Manresa. Ho faran aquest dissabte, 24 de novembre, en un concert que tindrà lloc al Sielu i que començarà a les deu del vespre.
Les entrades ja són a la venda i si s'adquireixen anticipadament (a través d'aquest enllaç) tenen un preu de 12 euros. A banda, també es podran comprar el mateix dia del concert, una estona abans que comenci, a les taquilles del Sielu, per 15 euros.
La gira de comiat de Dr. Calypso farà parada al Sielu de Manresa aquest dissabte
Cultura i Mitjans
El concert, les entrades del qual ja són a la venda, començarà a les deu del vespre
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
21 de novembre de 2018 a
les 11:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Associació Contra el Càncer de Manresa exposarà una cinquantena de pintures
-
Cultura i Mitjans
El Bages reivindica la pedra seca com a inspiració per a l'arquitectura del futur
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós viu una tarda de folklore internacional amb el grup polonès Przygoda
-
Cultura i Mitjans
Una trentena de persones descobreix de nit els atractius del Poble Vell de Súria
-
Cultura i Mitjans
Quatre propostes de ball participatiu prendran part en l'Humus Mediterrani 2026 a Manresa
-
Cultura i Mitjans
La Fumera torna a Sallent del 9 al 14 de setembre amb sis dies de festa
