Diumenge 2 de juny, l'ONCE a Catalunya celebrarà la tradicional trobada al Santuari de Montserrat per commemorar la Diada de la Gran Família de l'ONCE Catalunya, que enguany arriba a la 25 ena edició i que aplegarà unes 1.200 persones entre afiliats, pensionistes, treballadors, familiars i amics de la nostra Institució. El Dia de la Gran Família de l'ONCE Catalunya és la romeria més gran del món que peregrina al Santuari de Montserrat.
Ho celebrarem de manera molt dolça, amb una gran taula de 25 metres amb la tradicional Montserratina, batejada per a l'ocasió com la Coca de la Solidaritat. La Montserratina té una massa similar a la del brioix esponjosa, plana i allargada i coberta de sucre. La podrem degustar amb una peça de xocolata, fins a 1.500 racions que es repartiran a la Plaça Central de la Basílica (12.00 h).
Assistiran Alberto Durán, Vicepresident primer de Coordinació Institucional, Solidaritat i Relacions Externes del Consell General de l'ONCE i vicepresident Executiu de Fundación ONCE i d'ILUNION; Enric Botí, delegat territorial de l'ONCE a Catalunya i David Bernardo, president del Consell Territorial.
La jornada començarà a les 9 del matí amb una gran botifarrada i serà plena d'activitats. La missa conventual es celebrarà a les 11 del matí a la Basílica. També, a les 12.30 h, hi haurà exhibició de castellers i moltes més sorpreses. Al migdia hi haurà un dinar de germanor amb la presència de personalitats del món polític i social i representants d'associacions de persones amb discapacitat.
Activitats i horaris de la jornada
A partir de les 9.00 h
Arribada d'autocars a Monistrol-Vila.
Pujada en el cremallera de Montserrat.
Esmorzar a l'aire lliure. Botifarrada.
A les 11.00 h
Missa conventual. Salve i Virolai. Ofrena floral.
A les 12.00 h a la Plaça Central de la Basílica
La Coca de la Solidaritat amb xocolata.
A les 12.30 h a la Plaça Central de la Basílica
Actuació de la Colla Jove Xiquets de Vilafranca
A les 14.00 h
Dinar de germanor.
L'ONCE Catalunya commemorarà diumenge la 25ena Diada de la Família a Montserrat
Hi haurà 1.500 racions de la Coca de la Solidaritat, que es repartirà a la Plaça Central de la Basílica amb una peça de xocolata
Ara a portada
Publicat el 30 de maig de 2019 a les 12:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes