Un centenar de cantants d'EUA i Canadà entonaran el Rèquiem de Verdi a la Seu

El concert tindrà lloc aquest diumenge a dos quarts de nou del vespre

Publicat el 18 de juliol de 2017 a les 09:10
La coral Jonathan Griffith Singers, un conjunt de 120 cantants provinents dels Estats Units i Canadà fundada l'any 1987, serà, aquest diumenge, 23 de juliol, a la Seu de Manresa per a interpretar-hi l'immortal Rèquiem de Verdi. Aquest concert està emmarcat dins la gira que la coral està fent per Europa i que compta amb el suport d'Artístics Produccions.

El concert a la capital del Bages començarà a dos quarts de nou del vespre i, a banda dels cantants de la Jonathan Griffith Singers, també hi participarà l'Orquestra Sinfònica Europea (amb 65 músics), i els solistes Danielle Pastin (soprano); Claudia Chapa (mezzo-soprano); John Pickle (tenor), i Christopher Job (baix).

Les entrades per al concert, que durarà una hora i mitja, aproximadament, tindran un preu de 9 euros i de 6 per a les persones a l'atur, els estudiants (acreditats), els majors de 65 anys i les famílies nombroses o monoparentals. Els nens i nenes menors de 10 anys no hauran de pagar. Per a reservar seient i formalitzar la reserva, cal clicar aquí.