
- VÍDEO Espanyolistes desmunten rètols a Lledoners -
- DUE
ARA A PORTADA
-
Manresa redefineix la ZBE: molt més petita i sense activació fins com a mínim el 2028 Pere Fontanals
-
Manresa guanya 282 arbres nous aquest hivern i supera les 1.200 plantacions en tres anys Pere Fontanals
-
-
L'Associació de Futbolistes espanyola confirma que el CE Manresa ja no manté deutes amb els jugadors Pere Fontanals
-
Creu Roja Bages atén més de 6.000 persones el 2024 i constata la persistència de la vulnerabilitat Pere Fontanals
Publicat el 03 de febrer de 2019 a les 10:39
Actualitzat el 03 de febrer de 2019 a les 10:42
Jaime Vizern, a través de la seva plataforma Democracia y Unidad Española (DUE), ha compartit al Facebook un vídeo on es veu un grup d'espanyolistes arrencant rètols i cintes grogues del pla de Lledoners el mateix dia que els presos polítics eren traslladats a Madrid per al judici de l'1-O.
El vídeo inclou altres perles, com burles als independentistes que dimecres van deixar anar globus des del mateix pla o cartelleria diversa amb missatges insultants cap als presos o cap a altres polítics sobiranistes.
Però, tot i amb tot, van deixar el pla de Lledoners prou nèt tot i que la millor manera de no contaminar amb els plàstics no és pas una foguera.
Et pot interessar
-
Economia La UBIC i Turisme de Manresa sortegen entrades per al Sons del Camí
-
Economia Sant Salvador de Guardiola renova el conveni amb AEPSAL per enfortir el polígon de Salelles
-
Economia Manel Valls i Antoni Espinal, Medalles al treball president Macià 2025
-
Economia Sílvia Mas, nova directora general adjunta de la Fundació Universitària del Bages
-
Economia UManresa celebra les graduacions del curs 2024-25 amb més de 600 estudiants
-
Economia Èxit de la 10a edició del Tertúlia i vi al Celler Abadal d'Avinyó