La temporada de Team Penning s'estrena a Castellbell

Setanta-cinc equips van participar al tret de sortida d'aquesta espectacular especialitat

Publicat el 19 de març de 2012 a les 12:00
El Team Penning deixa imatges espectaculars als espectadors. Foto: Xavier Sanfeliu

La temporada 2012 de Team Penning va començar el passat 10 de març a Castellbell i el Vilar amb més força que mai. Tot i haver patit sensibles baixes respecte de la temporada anterior, les noves altes i l'esforç dels participants per crear nous equips han fet que la primera prova de l'any hagi estat la de més participació en la historia del Team Penning a Catalunya. En total 75 equips de Team Penning i amb més de 260 sortides a pista entre les diferents categories i disciplines durant el cap de setmana.

Els primers equips ja sortien a pista a les 9 del matí de dissabte i a les 7 de la tarda es va haver d'aturar la competició per falta de llum, amb només una hora de descans per a que els jutges poguessin menjar.

El cap de setmana va començar com sempre, amb els entrenaments impartits per Juan Araquistain, i el dissabte començava la disciplina més complicada amb el Team Sorting. Les especialitats i els grups es van anar disputant fins al punt que van ser tants que la competició es va allargar fins a diumenge.

La propera cita del Team Penning serà els dies 25 al 27 de abril en Natural Hípic (Castellbell i el Vilar). Per conèixer els resultats i els propers esdeveniments www.aeetw.com .