L'Orquestra Rosaleda clourà la programació de Gent Gran del teatre Kursaal de Manresa amb dos concerts que tindran lloc dimarts i dimecres vinent, a les 6 de la tarda. Amb aquestes actuacions, la formació celebrarà també els seus 80 anys de trajectòria, convertida en un referent indiscutible de les orquestres de la Catalunya Central. Nascuda a Sallent i formada majoritàriament per músics del Bages, la Rosaleda tornarà a l'escenari manresà per oferir una tarda plena de festa i música.
En aquesta ocasió, la formació es presentarà en format de concert i proposarà un recorregut fresc i engrescador per diferents estils i gèneres musicals. El repertori inclourà clàssics del teatre musical i del cinema, així com peces populars i referents de la música d'aquí, amb l'esperit dels tradicionals concerts de Festa Major. Una proposta pensada per connectar generacions i emocionar el públic amb melodies d'ahir i d'avui.
L'Orquestra Rosaleda està integrada per Laia Batlle, Marina López i Xavier Blazquez (veus); Gustau Ibàñez (bateria); Sergi Quirante (baix); Nil Fenoy (piano); Elena Morros (trombó i violí); Joan Ramon Quirante (trombó i flauta); Arnau Mata (trompeta i guitarra); Xavier Planes (trompeta i violí); Josep Jubells (clarinet i saxo tenor); Pol Salvador (saxo alt i saxo soprano), i Joan Fons (trompeta i guitarra).
Les entrades per als concerts tenen un preu de 18 euros -15 euros amb el carnet Galliner i per a menors de 30 anys, i 6 euros per al públic major de 65 anys- i ja es poden adquirir a les taquilles del Kursaal o al web del teatre.
