Última oportunitat aquest cap de setmana per veure l'exposició Domènech i les Bases de Manresa. A la recerca de la Constitució Catalana perduda que reivindica la figura de Lluís Domènech i Montaner, un dels pares del text final de Les Bases de Manresa.
La mostra, que es podrà veure fins al 30 d'abril a l'Espai Plana de l'Om, es convertirà, després, en itinerant i viatjarà, del 2 al 30 de maig, als Pavellons Güell de Barcelona; del 5 al 30 de juny restarà a la sala d'exposicions del Centre de Lectura de Reus; i del 7 al 17 de setembre a la Sala Capmany de Canet de Mar.
Domènech i les Bases de Manresa. A la recerca de la Constitució Catalana perduda està produïda pel Centre d'Estudis Lluís Domènech i Montaner i comissariada per Carles Sàiz, Gemma Martí i Sergi Alcalde i s´emmarca dins els actes commemoratius de la celebració, enguany, dels 125 anys de les Bases de Manresa.
Un any d'actes
La commemoració dels 125 anys de les Bases de Manresa preveu tot un any d'actes que pretenen acostar i donar a conèixer el llegat d'aquesta efemèride. D'entre les accions previstes, hi haurà exposicions, conferències, seminaris i concerts repartits no només per Manresa, sinó també per tot Catalunya, que finalitzaran el mes de març del 2018, moment en què tindrà lloc un acte solemne de clausura de la commemoració.
Últim cap de setmana per visitar l'exposició sobre Domènech i Montaner
En el marc del 125è aniversari de les Bases, la mostra busca reivindicar la seva figura com un dels pares de la primera assemblea catalanista
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’abril de 2017 a les 17:39
Actualitzat el 28 d’abril de 2017 a les 17:42
Et pot interessar
-
Política El cicle Junts s'explica arriba al Bages amb una trobada a Manresa
-
Política Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió
-
Política Sallent obre la Festa Major reivindicant la identitat catalana a la Diada Nacional
-
Política La Marxa de Torxes de Manresa s'internacionalitza amb veus d'Escòcia, Flandes i Gal·les
-
Política Santpedor fixa les Festes Locals del 2026 i dona suport al Correllengua en el ple de setembre