Una àmplia representació de Castellbell i el Vilar ha participat per quart any consecutiu a Rovereto (Itàlia) al Torneig Ciutat de la Pau aquest darrer cap de setmana. Els equips benjamí i juvenil del CE Castellbell han disputat la competició de futbol 7 contra rivals d'àmbit internacional.
L'experiència els ha permès competir contra equips d'arreu. L'equip benjamí va competir de tu a tu amb l'escola del Milan a Kuwait amb qui va empatar (1-1) i va aconseguir la victòria davant el conjunt italià del Vallagarina (2-0), entre els resultats més destacats.
Tasques de voluntariat
A més, la participació castellvilarenca s'ha completat amb un grup de joves d'entre 15 i 21 anys que han fet tasques de voluntariat i han après les tècniques per organitzar un esdeveniment d'àmbit internacional.
El torneig ha reunit 2.500 nens i joves sota l'aval de la UEFA en què s'han disputat diferents disciplines (futbol 7, futbol 11, rugbi i voleibol). La competició promou els valors de la pau i la convivència entre els joves participants.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’abril de 2017 a les 12:46
Actualitzat el 20 d’abril de 2017 a les 12:48
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons