Els Bombers de la Generalitat han estat treballant aquest dissabte al matí en el rescat d'una persona que ha quedat atrapada urant gairebé una hora en el nou ascensor que connecta el carrer Santa Llúcia amb la plaça Major i que es va innaugurar divendres.
A les 10.50h la Policia Local de Manresa ha comunicat als Bombers que una persona havia quedat atrapada en l'ascensor que es va innaugurar divendres. Fins a les 11.40h els Bombers no han pogut treure la persona atrapada.
L'ascensor ha quedat tancat al públic durant el cap de setmana
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
21 d’abril de 2018 a
les 17:06
Actualitzat el
21 d’abril de 2018 a les
20:09
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
