Esquerra Sant Fruitós vol explicar als seus veïns els múltiples beneficis que aportaria la reforma horària per a la conciliació entre la vida personal i laboral. Amb aquest objectiu ha convidat el diputat i promotor de la Iniciativa per a la Reforma Horària, Fabián Mohedano, autor del llibre titulat Posem-nos a l'hora. 100 motius per a la reforma horària, per a que faci una xerrada.
Mohedano oferirà una xerrada on explicarà els tres grans reptes de la reforma horària com són: recuperar les dues hores de desfasament horari en relació a la resta del món, impulsar una nova cultura del temps a les organitzacions a favor de models més eficients i més flexibles, i recuperar el fus horari GMT en el marc d'una reordenació global europea.
La xerrada està organitzada per Esquerra Sant Fruitós i es farà dissabte a 2/4 d'1 del migdia al Nexe - Espai de Cultura.
ERC Sant Fruitós organitza una xerrada sobre la Reforma Horària dissabte
El promotor de la iniciativa, Fabián Mohedano, pronunciarà la xerrada al migdia al Nexe-Espai de Cultura
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 20 de febrer de 2017 a les 09:35
Actualitzat el 20 de febrer de 2017 a les 13:08
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor