L'Associació Cultural i Gastronòmica Ceps i Manduca de Sant Vicenç de Castellet va aplegar diumenge prop de 130 persones que van participar a la ja tradicional calçotada a l'ermita romànica de Sant Pere de Vallhonesta. La jornada va ser esplèndida, tan pel temps, com per l'ambient i la pròpia calçotada.
Abans de dinar, els més decidits feren cap a Sant Jaume de Vallhonesta i d'altres fins al cim del Puig Soler, que era una bona manera d'agafar gana i fer salut.
El menú de la calçotada consistí en calçots de Cal Martí de Vallhonesta, carn de xai, cansalada i botifarra, tot ben amanit amb salsa de calçots i regat amb vi, cava i refrescos de tota mena. Per postres mandarines i pastís commemoratiu i per acabar de pair, un bon cafè.
A recer de l'ermita i amb un bon sol, la trobada s'acabà passades les 5 de la tarda, amb manifestacions de satisfacció, per part de tots els assistents.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2017 a les 00:12
Actualitzat el 08 de març de 2017 a les 00:16
Et pot interessar
-
Societat
Uns 800 alumnes cursen estudis al Centre de Formació d'Adults Carme Karr a la presó de Lledoners
-
Societat
L'Energètica visita la instal·lació de plaques solars de l'Institut d'Auro de Santpedor
-
Societat
Una norantena de professionals participen a la primera jornada d'actualització en Otorrinolaringologia d'Althaia
-
Societat
El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
-
Societat
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès
-
Societat
Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
