L'ACN obre delegació a la Catalunya Central

Pere Gendrau en serà el seu màxim responsable

Publicat el 06 de juliol de 2010 a les 12:19

Martí, Escolà, Busquets, Gendrau i Gordillo. Oriol Campuzano

L'Agència Catalana de Notícies (ACN) ha creat una nova delegació a les comarques centrals, que liderarà el fins ara corresponsal del diari 'Avui' a Madrid Pere Gendrau. L'acompanyaran tres redactores més amb àmplia experiència en la informació de proximitat de la zona. La comarca de l'Anoia estarà coberta per la periodista Mar Martí, que ha treballat al diari Regió 7 i al Canal Taronja Anoia, mentre que Estefania Escolà, procedent de Canal Català Berga i de TV3, serà la responsable del Bages i el Solsonès. Per la seva banda, Laura Busquets, que ha treballat a Osona Comarca i CNN+ Barcelona, cobrirà Osona i el Ripollès. A més de coordinar la delegació, Pere Gendrau també cobrirà el Berguedà.

D'aquesta manera, l'ACN pretén reforçar la informació en aquest territori i oferir així la millor cobertura als mitjans nacionals i locals.

Aquesta nova delegació territorial s'afegeix a les ja existents a la resta de Catalunya: la de comarques gironines, dirigida per Xavier Pi; la de Ponent, el responsable de la qual és Oriol Bosch; la de Terres de l'Ebre i Camp de Tarragona, liderades per Anna Mayor; i la de l'àmbit metropolità, amb Jordi Pujolar al capdavant. A més, l'ACN disposa de delegacions a Madrid, Brussel·les, París, Londres, Berlín i Nova York.