Els grups de recerca que han estat treballant aquesta nit de dimarts a dimecres a Sant Fruitós de Bages, fent recerca de Jaume Crespiera han donat resultat positiu i quan ja era de matinada, han localitzat l'home d'avançada edat al bosc de darrera la deixalleria, prop dels dipòsits d'aigua del Serafí, segons ha informat l'Ajuntament de Sant Fruitós. L'home es trobava desorientat, però estava sa i estalvi.
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages va començar la coordinació grups de recerca la nit de dimarts per localitzar Jaume Crespiera, veí del municipi d'edat avançada que havia estat vist per darrera vegada al carrer Sallent, a prop del seu domicili, aquella mateixa tarda. Fins a la comissaria de la Policia Local de Sant Fruitós de Bages, al carrer Eugeni d'Ors, s'hi van adreçat molts veïns del poble que volien ajudar en la recerca.
Segons la descripció que havia facilitat l'Ajuntament, Jaume Crespiera és de complexió prima, mesura 1,67 metres i pesa uns 60 quilograms. Anava vestit amb un polo verd, pantaló de xandall i vambes blaves. Pateix Parkinson sever, camina amb tremolor i dificultat.
Un cop trobat, Jaume Crespiera va ser controlat per personal mèdic, i al tenir les constants estables, se l'ha traslladat a casa seva-