[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wn3i7dHLWVs[/youtube]
Osona torna a ser el focus d'atenció del procés d'independència en els mitjans de comunicació internacionals. En aquest cas, la BBC s'ha desplaçat fins a Manlleu per parlar-ne amb en Ricard, un dels membres del Comitè de Defensa de la República del municipi.
Sota el títol, Is this realyy the start of a new country? [És realment el començament d'un nou país], el periodista Alvaro A. Ricciardelli parla amb el manlleuenc sobre l'actualitat política al país des de la seva visió particular.
En el reportatge, a més de mostrar imatges de Manlleu com la Plaça Fra Bernadí i els carrers de la ciutat, també apareix Vic.
Manlleu, en un reportatge de la BBC sobre el procés d'independència
La cadena britànica entrevista un membre del Comitè de Defensa de la República
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 23 de novembre de 2017 a les 12:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»
-
Cultura i Mitjans «Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals