Aquest diumenge, dia 17 de gener, se celebrarà simultàniament a diverses poblacions catalanes l’acte de cloenda de l’Any Amades, en commemoració dels 50 anys de la mort de Joan Amades, el folklorista català més important.
A Vic, i organitzat per l’Associació per la Cultura Popular, l’acte de cloenda consistirà en una cercavila que sortirà a les 11 del matí de la plaça Major i diverses actuacions de folklore. A les 11:45 hores, s’enlairarà un globus gegant amb la cara de Joan Amades i es llegirà el manifest de cloenda.
A Sant Quirze de Besora, a les 12 del migdia, a la plaça Major, es procedirà a la lectura del manifest “Cloenda Any Amades” i tot seguit una enlairada de globus amb el logotip commemoratiu omplirà el cel de Sant Quirze.
L’enlairament del globus i la lectura del manifest es faran simultàniament a les diferents ciutats i pobles catalans que s’han adherit a la commemoració de l’Any amades.
Sant Quirze i Vic clouen l'Any Amades
Amb la lectura d'un manifest i una enlairada de globus.
ARA A PORTADA
-
Digitalitzen el fons de Televisió d'Osona: «És el testimoni de tres dècades de la societat osonenca» Irene Giménez Vinyet
-
Osona, Alt Penedès i Bages, les que més recursos han sol·licitat per millorar la transparència local Redacció
-
-
Les empreses càrnies afectades per l'incendi al polígon Malloles de Vic es reuneixen amb la Generalitat Redacció
-
Publicat el 15 de gener de 2010 a les 09:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 8, 9 i 10 d'agost
-
Cultura i Mitjans Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Cultura i Mitjans Les excavacions al Casol de Puigcastellet mostren evidències d'antigues pedreres d'època ibèrica
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 1, 2 i 3 d'agost
-
Cultura i Mitjans Tona es prepara per a la Festa Major d'Estiu