Aquest diumenge, dia 17 de gener, se celebrarà simultàniament a diverses poblacions catalanes l’acte de cloenda de l’Any Amades, en commemoració dels 50 anys de la mort de Joan Amades, el folklorista català més important.
A Vic, i organitzat per l’Associació per la Cultura Popular, l’acte de cloenda consistirà en una cercavila que sortirà a les 11 del matí de la plaça Major i diverses actuacions de folklore. A les 11:45 hores, s’enlairarà un globus gegant amb la cara de Joan Amades i es llegirà el manifest de cloenda.
A Sant Quirze de Besora, a les 12 del migdia, a la plaça Major, es procedirà a la lectura del manifest “Cloenda Any Amades” i tot seguit una enlairada de globus amb el logotip commemoratiu omplirà el cel de Sant Quirze.
L’enlairament del globus i la lectura del manifest es faran simultàniament a les diferents ciutats i pobles catalans que s’han adherit a la commemoració de l’Any amades.
Sant Quirze i Vic clouen l'Any Amades
Amb la lectura d'un manifest i una enlairada de globus.
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de gener de 2010 a les 09:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una polèmica diada de Sant Miquels dels Sants
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 4, 5 i 6 de juliol
-
Cultura i Mitjans Les comparses del seguici de Festa Major de Vic anuncien accions de rebuig a la presència de Luis Argüello
-
Cultura i Mitjans La ciutat de Vic, un referent del cinema oriental
-
Cultura i Mitjans L'espectacle itinerant «Nits de Serrallonga» arriba al Monestir de Sant Pere de Casserres
-
Cultura i Mitjans La Biblioteca Pilarin Bayés programa un cicle cultural per gaudir dels vespres d'estiu