Un sopar de gala per la revetlla de Sant Joan dona el tret de sortida a la festa major jove de Vic

Entre la programació, no hi faltaran actes tan concorreguts com el Birranostrum o la Cronoescalada

Publicat el 20 de juny de 2017 a les 17:42
Actualitzat el 20 de juny de 2017 a les 17:52
Aquest divendres comença la Festa Major Jove de Vic. Les activitats començaran la mateixa nit de la revetlla de Sant Joan amb un renovat sopar jove de gala a la plaça Gaudí. A més, també s'escollirà el Pubill i l'Hereva de la Ciutat dels Sants per votació popular entre els comensals. Després hi haurà el pregó jove. De fet, els organitzadors apuntaven que precisament s'ha fet aquest sopar "per la crida" de l'endemà, ja que per la revetlla de Sant Joan, molts joves marxen fora de la comarca.

La festa es reprèn amb el Birranostrum, el proper dijous 29 de juny, un dels actes més concorreguts. Com a novetat, després de la cercavila amb cervesa es farà una discomòbil a la plaça de Catedral (Birrapòstum). L'endemà mateix, es farà un dels altres actes tradicionals del programa juvenil: la Cronoescalada, al carrer Sant Miquel.

La 12a edició de la FMJV tindrà lloc del divendres 23 de juny al dimarts 5 de juliol, i no hi faltaran actes com Gimcana Guarra o una «Tarda de Teiatru i Sumbrerus» (que dona continuïtat a la reeixida tarda d'humor estrenada el 2016). La festa major acabarà amb un espai per a la reflexió. S'ha convocat una assemblea pel 7 de juliol a la Clota de les Adoberies per debatre sobre la necessitat dels joves de Vic de tenir un espai autogestionat.
 

Cartell d'enguany