Foto: Adrià Costa
El carnaval de Terra Endins es pot quedar sense servei de neteja viària. Aquesta és l'amenaça emesa avui per CCOO Osona, que segons ha pogut saber Osona.com , ha convocat una vaga en protesta pel canvi de condicions del conveni col·lectiu de la nòmina dels treballadors que presten el servei a Torelló.
Segons el sindicat, la convocatòria es fonamenta en que l'empresa, una subcontractació a Fomento per part de l'Ajuntament, no vol aplicar l'augment salarial que correspondria amb l'excusa que el consitori ha retallat l'import del contracte.
La desena de treballadors afectats es concentraran el proper dilluns, dia 25 de gener, durant el ple municipal, com a mesura de pressió perquè la retallada pressupostària no afecti als drets del col·lectiu. De moment, la vaga està convocada, i si la negociació de la revisió del conveni col·lectiu no varia, el Carnaval de Torelló es quedarà sense servei de neteja.
Carnaval a Torelló: festa, disfresses i... carrers bruts!
Vaga del servei de neteja viària pel Carnaval de Terra Endins.
ARA A PORTADA
-
El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Ferran Palau estrena al Mercat de Música Viva de Vic «Aniversari Feliç», el nou projecte amb corda i vent Redacció
-
Mazoni: «Al sector musical sembla que tothom està en lluita per qui fa la promoció més cridanera» Redacció
Publicat el 22 de gener de 2010 a les 17:57
Et pot interessar
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants
-
Societat Un estudi de l'ASSIR Osona conclou que els homes necessiten suport psicoemocional durant la paternitat
-
Societat Millores al transport urbà de Vic: més cobertura horària, ajustos de recorregut i reordenació de parades